Loading the content... Loading depends on your connection speed!

Telefon do sklepu: 12 357 73 31

Showing 1–10 of 13 results

grid
list
ZVEX Vexter Fuzz Factory

Fuzz Factory z serii Vexter jest identyczny jak jego droższy, ręcznie malowany odpowiednik, włączając w to diodę ON/OFF oraz gniazdo na zasilacz. Wykonanie nadruku inną techniką umożliwia obniżkę ceny.

Fuzz Factory to jeden z flagowych efektów Zvexa. Układ bazuje na germanowych tranzystorach new old-stock. Brzmienie nie ma naśladować żadnego z klasycznych fuzów, ale niewątpliwie kojarzy się ze starymi dobrymi czasami. Fuzz Factory posiada 5 gałek, podpisanych zgodnie z przeznaczeniem, choć nie ich działanie nie jest zbyt oczywiste. Regulują one różne parametry oraz bias, generalnie kształtując Twoje niepowtarzalne brzmienie.

Xotic BB Preamp

BB Preamp to chyba najlepszy przester typu overdrive/distortion z rodziny Xotic. Często używa się go do uzyskania charakterystycznego totalnie przesterowanego soundu brytyjskich wzmacniaczy hi-gainowych. Ma nieco uwydatniony środek, a struktura gainu jest… doskonała!

BB Preamp oferuje szeroką paletę brzmień. Ma możliwość czystego podbicia o 30dB, z dwupasmową korekcją o zakresie +/-15dB. Od krystalicznie czystego brzmienia do miękkiego, skompresowanego overdrive’u. Wyposażony jest w True Bypass. Może być zasilany baterią 9V.

Kostka ta używana jest przez Andy Timmonsa, Scotta Hendersona, Steve’a Lukathera, Grega Howe i wielu, wielu innych!

Cechą charakterystyczną jest doskonała reakcja na niuanse w dynamice. Nawet na maksymalnie rozkręconym gainie, dźwięk nie jest przekompresowany. Jest odpowiedni atak i długi sustain.

Bramka szumów ISP Decimator II G-String

Decimator II G String został zaprojektowany z myślą o tych, którzy wymagają jakości i funkcjonalności Decimatora w wersji Pro Rack nie chcąc jednak rezygnować z kompaktowej obudowy typowej kostki gitarowej.

ISP Decimator II G-String to kolejna ulepszona wersja doskonałej bramki Decimator G-String. Innowacje z najnowszej generacji bramki są chronione aż dwoma patentami.
W Decimator II zostały wprowadzone usprawnienia w układzie ekspandera dzięki technologii Linearized Time Vector Processing. To nowe udoskonalenie zapewnia bardziej naturalną odpowiedź bramki w połączeniu z ekspanderem. Dzięki zastosowaniu najnowszej technologii działanie bramki sprawdza się zarówno w przypadku dźwięków stacatto jak i długich dźwięków.

Decimator II G String dysponuje zupełnie niezależnym kanałem redukcji szumu, który może zostać wpięty w pętle efektów lub za sekcję preampu, z zachowaniem możliwości sterowania bramką bezpośrednim sygnałem gitary. Pozwala to zmieniać kanał z czystego na przesterowany bez konieczności zmiany progu działania bramki (gdyż bramką steruje zawsze sygnał czysty)!!! Dzięki temu Decimator będzie działał perfekcyjne, bez negatywnego wpływu na dźwięk.
Oprócz tego w bramkach serii II nowością jest wyjście i wejście LINK, które pozwalają połączyć ze sobą 2 bramki – wtedy obydwie bramki sterowane są jednym sygnałem.

Wyposażony jest on w układ śledzący poziom wejściowy sygnału (Linearized Time Vector Processing). Dzięki takiemu zastosowaniu przy sterowaniu expanderem, odpowiedź Decimatora na krótkie dźwięki jest natychmiastowa, ale jednocześnie pozwala zachować bardzo powolny rozkład przy dźwiękach długich, nie wprowadzając żadnych zniekształceń. Oznacza to, że Decimator jest najbardziej transparentnym systemem redukcji szumów na rynku.

Maxon OD-9 Overdrive

Legendarny overdrive – Tube Screamer TS9 – pod szyldem oryginalnych producentów. W stosunku do wersji pierwotnej, ma ulepszoną sekcję wyjściową by obniżyć niepożądane szumy. Jest to całkowicie analogowy przester wyposażony w układy JRC4558. Brzmienie jakie można uzyskać za jego pomocą to już legenda. Tak jak i OD808, OD9 oferuje miękki, naturalny overdrive podobny do wzmacniacza lampowego, bez negatywnego wpływu na brzmienie gitary. Może być również użyty jako CLEAN BOOST.

Fulltone OCD

Legendarny przester Mike'a Fullera robiący furrorę na całym świecie!
Jest to konstrukcja mająca na celu oddanie wszelkich niuansów brzmieniowych znanych z dobrych wzmacniaczy lampowych takich jak 18W Marshall, VOX AC15 czy JTM45 rozkręconych na maksa!
Grając na tak rozkręconym wzmacniaczu lampowym, oprócz podstawowych składowych akordu słychać też niesamowicie bogate harmoniczne. Skręcając nieco głośność otrzymujesz kolejny zestaw brzmień na wyciągnięcie ręki. Czyste, szkliste brzmienia z nietkniętą górą i dołem. Tele brzmi jak tele. Les Paul jak Les Paul.

Okko Diablo Gain +

Diablo to uniwersalny overdrive działający w zakresie od barw lekkich do średnio high-gainowych o wyjątkowej czułości na dynamikę. Zachowuje brzmienie Twojego instrumentu i doskonale przenosi technikę gry. Dzięki efektywnej i muzykalnej regulacji, Diablo doskonale radzi sobie z różnymi gitarami, wzmacniaczami i stylami gry. Ludzie używają go do tak wielu zupełnie różnych brzmień, że ciężko uwierzyć, że korzystają z tego samego stompboxa. Można się zakochać od pierwszego usłyszenia w tej niemieckiej kosteczce…

Strymon Timeline delay

Doskonały cyfrowy efekt od amerykańskiego producenta Strymon – TimeLine. Strymon słynie z rewelacyjnych efektów cyfrowych, co potwierdzają efektem TimeLine, łączącym w sobie aż 12 efektów typu delay. Efekt w pełni stereofoniczny. Pozwala na zapisanie do 200 presetów od krystalicznie czystych i sterylnych studyjnych efektów po symulację starej taśmy razem ze wszystkimi zniekształceniami i przydźwiękami. Każdy z algorytmów jest taki skomplikowany, że wykorzystuje całą moc obliczeniową procesora. Możliwość sterowania efektem przez protokół MIDI.

G-Lab Wowee Wah WW-1

WW-1 to klasyczny efekt wah-wah z możliwością ustawienia brzmienia oraz nowym, wygodnym sposobem włączania efektu. Cztery przełączniki parametrów brzmienia pozwolą Ci dobrać brzmienie do Twoich potrzeb.
WW-1 zabrzmi czysto i głęboko na brzmieniach czystych, bo nie “przesterowuje się” nawet przy sygnale z humbuckera. Na brzmieniach przesterowanych WW-1 nie będzie powodować “zatykania” brzmienia, dzięki możliwości zmniejszenia “dobroci układu rezonansowego” (Q FACTOR) oraz głębokości działania kaczki (DEEP). Przełącznik basów (BASS) przyda się, gdy gitara na “kaczce” ma brzmieć pełnym pasmem (bez obcinania dołu). Przełącznik głośności (VOLUME) pozwoli dobrać poziom sygnału wyjściowego, gdy kaczka jest aktywna. WW-1 posiada dwa sposoby włączania: tradycyjny (za pomocą przełącznika umieszczonego z przodu pod pedałem) oraz samoczynny (za pomocą czujnika postawienia nogi na pedale). Dzięki temu rozwiązaniu włączanie i wyłączanie “kaczki” jest o wiele szybsze i wygodniejsze, co daje nowe możliwości twórcze. Fotoelement zamiast potencjometru ułatwia operowanie kaczką oraz zwiększa jej niezawodność.

G-Lab True Bypass Wah-Pad

Podstawka TBWP to analogowe urzadzenie, które znacznie usprawnia korzystanie z efektów typu wah-wah. Używanie tradycyjnej “kaczki” wymaga włączania i wyłączania za pomocą jej wyłącznika. Wiąże się to z koniecznością wykonania dodatkowego ruchu, w trakcie którego granie jest niemożliwe. Podstawka eliminuje tę operację. Od teraz wystarczy postawić nogę na “kaczce” by ją włączyć i zdjąć z powrotem – by ją wyłączyć (pozycja w jakiej pozostawiamy pedał “kaczki” może być dowolna). Wyłączenie jest realizowane przez pełne ominięcie “kaczki” (True Bypass), co wyklucza wpływ układu kaczki na brzmienie gitary.

Taurus VECHOOR MK2 multichorus

VECHOOR MK-2 to multichorus zbudowany w oparciu o dwa niezależne, analogowe układy typu chorus. Każdy z nich dostarcza inny rodzaj modulacji oraz odrębną barwę dźwięku. Układy pracując równocześnie, tworzą wyjątkowy charakter brzmienia instrumentu. Modulacja dźwięku przy zastosowaniu efektu Vechoor jest niezwykle plastyczna, łagodna i wyrównana a nasycenie alikwotami jest bardzo naturalne. Vechoor pracuje w dwóch trybach: CHORUS i ENHANCER. Umożliwia to miksowanie trzech sygnałów na wyjściu: dźwięk podstawowy, chorus oraz enhancer-chorus
Połączenie tych trzech elementów daje niezwykłe wrażenie polifonii. VECHOOR posiada wyjście umożliwiające podłączenie efektu w konfiguracji mono lub stereo.

  • 1
  • 2
Mobile version: Enabled