Loading the content... Loading depends on your connection speed!
Fuzz Factory z serii Vexter jest identyczny jak jego droższy, ręcznie malowany odpowiednik, włączając w to diodę ON/OFF oraz gniazdo na zasilacz. Wykonanie nadruku inną techniką umożliwia obniżkę ceny.
Fuzz Factory to jeden z flagowych efektów Zvexa. Układ bazuje na germanowych tranzystorach new old-stock. Brzmienie nie ma naśladować żadnego z klasycznych fuzów, ale niewątpliwie kojarzy się ze starymi dobrymi czasami. Fuzz Factory posiada 5 gałek, podpisanych zgodnie z przeznaczeniem, choć nie ich działanie nie jest zbyt oczywiste. Regulują one różne parametry oraz bias, generalnie kształtując Twoje niepowtarzalne brzmienie.
Efekt Vexter Fuzz Factory ZVEX
VOLUME: Poziom wyjściowy.
GATE: Reguluje bramkę, która przydaje się w okiełznaniu dużych sustainów. Kręcąc gałką w prawo eliminujesz piski, feedback, szum i bzyczenie. Pozwala kontrolować nieskończony feedback.
COMPRESS: W pozycji maks. w lewo dodaje ataku, w kierunku prawym brzmienie robi się bardziej miękkie. Przy ustawieniu w pozycj maks. w prawo daje dziwne efekty, zwłaszcza z gałką Stab w pozycji maks. w lewo.
DRIVE: Zwiększa przester gdy korzystasz z FF jak z normalnego fuzza. W “dziwniejszych” ustawieniach zmienia wysokość feedbacku i grubość brzmienia. Gałka ta nie ma wpływu na brzmienie jeśli COMPRESS jest odkręcona maks. w prawo.
STABILITY: Normalna pozycja to maks. w prawo. Poniżej godziny drugiej drastycznie zmiękcza brzmienie. Dzięki tej gałce możesz regulować wysokość feedbacku.
UWAGA: wiele z “niepoprawnych” ustawień w Fuzz Factory daje niekontrolowalne piski. Może to lekko denerwować co wrażliwszych użytkowników. Jednak jeśli skorzystasz z ustawień przykładowych, to nic ci się nie stanie. A jeśli lubisz eksperymentować – próbuj. Nie zapomnij zapisać swoich ulubionych ustawień.
NOTKA EKOLOGICZNA: jak we wszystkich efektach Zvex, pobór prądu jest tak mały, jak to tylko możliwe, co sprawia że efekt może działać przez lata na jednej baterii. W prototypie od lat tkwi ta sama bateria i wciąż działa. Pobór prądu to ok 3mA w porównaniu do np. Tube Screamera i jego 40mA.
NOTKA ARTYSTYCZNA: efekty Zvex z serii Vexter są ręcznie szlifowane, ręcznie drukowane oraz ręcznie składane.
Specjalna warstwa ochronna na strunach Elixir pozwala na zachowanie świeżego brzmienia nawet do 5 razy dłużej niż na strunach niepowlekanych. Dzięki temu nie musimy zmieniać co chwilę strun w naszym instrumencie. Idealne rozwiązanie dla tych, którzy ćwiczą w domu lub podczas prób z zespołem i chcą jak najrzadziej wymieniać struny oraz dla tych, którzy wolą używać jednych i tych samych strun podczas kilku koncertów lub sesji nagraniowych.
ZEBU MK-2 zawiera dwa oddzielne stereofoniczne efekty Delay i Reverb, które można dowolnie miksować z sygnałem instrumentu. Efekt ten pozwala na osiągnięcie bardzo szerokiej palety echa oraz pogłosu. Zebu jest wyposażony w wysokiej jakości 24-bitowy procesor DSP. Zebu posiada wyjście umożliwiające podłączenie efektu w konfiguracji mono lub stereo.
Specjalna warstwa ochronna na strunach Elixir pozwala na zachowanie świeżego brzmienia nawet do 5 razy dłużej niż na strunach niepowlekanych. Dzięki temu nie musimy zmieniać co chwilę strun w naszym instrumencie. Idealne rozwiązanie dla tych, którzy ćwiczą w domu lub podczas prób z zespołem i chcą jak najrzadziej wymieniać struny oraz dla tych, którzy wolą używać jednych i tych samych strun podczas kilku koncertów lub sesji nagraniowych.
Nowoczesna powłoka NANOWEB jest cieńsza od powłoki POLYWEB. Praktycznie nie sposób jej wyczuć. Odczucia związane z graniem są identyczne, jak w przypadku strun niepowlekanych. Ich dźwięk jest bardzo jasny i żywy. Dzięki ochronnej owijce ich jasne brzmienie utrzymuje się przez długi czas. Struny niepowlekane przy intensywnej grze potrafią stracić swoją jasność nawet podczas grania jednego koncertu. Struny powlekane Elixir NANOWEB nie są na to narażone. Ich klarowność nie ustaje nawet przy wykonywaniu muzyki wymagającej bardzo ostrego traktowania strun.
Specjalna warstwa ochronna na strunach Elixir pozwala na zachowanie świeżego brzmienia nawet do 5 razy dłużej niż na strunach niepowlekanych. Dzięki temu nie musimy zmieniać co chwilę strun w naszym instrumencie. Idealne rozwiązanie dla tych, którzy ćwiczą w domu lub podczas prób z zespołem i chcą jak najrzadziej wymieniać struny oraz dla tych, którzy wolą używać jednych i tych samych strun podczas kilku koncertów lub sesji nagraniowych.
Nowoczesna powłoka NANOWEB jest cieńsza od powłoki POLYWEB. Praktycznie nie sposób jej wyczuć. Odczucia związane z graniem są identyczne, jak w przypadku strun niepowlekanych. Ich dźwięk jest bardzo jasny i żywy. Dzięki ochronnej owijce ich jasne brzmienie utrzymuje się przez długi czas. Struny niepowlekane przy intensywnej grze potrafią stracić swoją jasność nawet podczas grania jednego koncertu. Struny powlekane Elixir NANOWEB nie są na to narażone. Ich klarowność nie ustaje nawet przy wykonywaniu muzyki wymagającej bardzo ostrego traktowania strun.
Decimator II G String został zaprojektowany z myślą o tych, którzy wymagają jakości i funkcjonalności Decimatora w wersji Pro Rack nie chcąc jednak rezygnować z kompaktowej obudowy typowej kostki gitarowej.
ISP Decimator II G-String to kolejna ulepszona wersja doskonałej bramki Decimator G-String. Innowacje z najnowszej generacji bramki są chronione aż dwoma patentami.
W Decimator II zostały wprowadzone usprawnienia w układzie ekspandera dzięki technologii Linearized Time Vector Processing. To nowe udoskonalenie zapewnia bardziej naturalną odpowiedź bramki w połączeniu z ekspanderem. Dzięki zastosowaniu najnowszej technologii działanie bramki sprawdza się zarówno w przypadku dźwięków stacatto jak i długich dźwięków.
Decimator II G String dysponuje zupełnie niezależnym kanałem redukcji szumu, który może zostać wpięty w pętle efektów lub za sekcję preampu, z zachowaniem możliwości sterowania bramką bezpośrednim sygnałem gitary. Pozwala to zmieniać kanał z czystego na przesterowany bez konieczności zmiany progu działania bramki (gdyż bramką steruje zawsze sygnał czysty)!!! Dzięki temu Decimator będzie działał perfekcyjne, bez negatywnego wpływu na dźwięk.
Oprócz tego w bramkach serii II nowością jest wyjście i wejście LINK, które pozwalają połączyć ze sobą 2 bramki – wtedy obydwie bramki sterowane są jednym sygnałem.
Wyposażony jest on w układ śledzący poziom wejściowy sygnału (Linearized Time Vector Processing). Dzięki takiemu zastosowaniu przy sterowaniu expanderem, odpowiedź Decimatora na krótkie dźwięki jest natychmiastowa, ale jednocześnie pozwala zachować bardzo powolny rozkład przy dźwiękach długich, nie wprowadzając żadnych zniekształceń. Oznacza to, że Decimator jest najbardziej transparentnym systemem redukcji szumów na rynku.
Specjalna warstwa ochronna na strunach Elixir pozwala na zachowanie świeżego brzmienia nawet do 5 razy dłużej niż na strunach niepowlekanych. Dzięki temu nie musimy zmieniać co chwilę strun w naszym instrumencie. Idealne rozwiązanie dla tych, którzy ćwiczą w domu lub podczas prób z zespołem i chcą jak najrzadziej wymieniać struny oraz dla tych, którzy wolą używać jednych i tych samych strun podczas kilku koncertów lub sesji nagraniowych.
Nowoczesna powłoka NANOWEB jest cieńsza od powłoki POLYWEB. Praktycznie nie sposób jej wyczuć. Odczucia związane z graniem są identyczne, jak w przypadku strun niepowlekanych. Ich dźwięk jest bardzo jasny i żywy. Dzięki ochronnej owijce ich jasne brzmienie utrzymuje się przez długi czas. Struny niepowlekane przy intensywnej grze potrafią stracić swoją jasność nawet podczas grania jednego koncertu. Struny powlekane Elixir NANOWEB nie są na to narażone. Ich klarowność nie ustaje nawet przy wykonywaniu muzyki wymagającej bardzo ostrego traktowania strun.
Diablo to uniwersalny overdrive działający w zakresie od barw lekkich do średnio high-gainowych o wyjątkowej czułości na dynamikę. Zachowuje brzmienie Twojego instrumentu i doskonale przenosi technikę gry. Dzięki efektywnej i muzykalnej regulacji, Diablo doskonale radzi sobie z różnymi gitarami, wzmacniaczami i stylami gry. Ludzie używają go do tak wielu zupełnie różnych brzmień, że ciężko uwierzyć, że korzystają z tego samego stompboxa. Można się zakochać od pierwszego usłyszenia w tej niemieckiej kosteczce…
ABIGAR MK-2 to wyjątkowo wszechstronny i dynamiczny drive do gitary basowej. Muzyk ma do wyboru brzmienie charakterystyczne dla starych lampowych wzmacniaczy, jak i nowoczesne distortion. Bez względu na to, jak mocny drive zostanie ustawiony, Abigar zachowuje specyfikę brzmienia instrumentu oraz wysoką dynamikę dźwięku.
BB Preamp to chyba najlepszy przester typu overdrive/distortion z rodziny Xotic. Często używa się go do uzyskania charakterystycznego totalnie przesterowanego soundu brytyjskich wzmacniaczy hi-gainowych. Ma nieco uwydatniony środek, a struktura gainu jest… doskonała!
BB Preamp oferuje szeroką paletę brzmień. Ma możliwość czystego podbicia o 30dB, z dwupasmową korekcją o zakresie +/-15dB. Od krystalicznie czystego brzmienia do miękkiego, skompresowanego overdrive’u. Wyposażony jest w True Bypass. Może być zasilany baterią 9V.
Kostka ta używana jest przez Andy Timmonsa, Scotta Hendersona, Steve’a Lukathera, Grega Howe i wielu, wielu innych!
Cechą charakterystyczną jest doskonała reakcja na niuanse w dynamice. Nawet na maksymalnie rozkręconym gainie, dźwięk nie jest przekompresowany. Jest odpowiedni atak i długi sustain.
Doskonały cyfrowy efekt od amerykańskiego producenta Strymon – TimeLine. Strymon słynie z rewelacyjnych efektów cyfrowych, co potwierdzają efektem TimeLine, łączącym w sobie aż 12 efektów typu delay. Efekt w pełni stereofoniczny. Pozwala na zapisanie do 200 presetów od krystalicznie czystych i sterylnych studyjnych efektów po symulację starej taśmy razem ze wszystkimi zniekształceniami i przydźwiękami. Każdy z algorytmów jest taki skomplikowany, że wykorzystuje całą moc obliczeniową procesora. Możliwość sterowania efektem przez protokół MIDI.
Specjalna warstwa ochronna na strunach Elixir pozwala na zachowanie świeżego brzmienia nawet do 5 razy dłużej niż na strunach niepowlekanych. Dzięki temu nie musimy zmieniać co chwilę strun w naszym instrumencie. Idealne rozwiązanie dla tych, którzy ćwiczą w domu lub podczas prób z zespołem i chcą jak najrzadziej wymieniać struny oraz dla tych, którzy wolą używać jednych i tych samych strun podczas kilku koncertów lub sesji nagraniowych.
Tradycyjna powłoka POLYWEB jest grubsza od NANOWEB. Dzięki temu struny te nie tylko mają wielokrotnie dłuższą żywotność niż struny niepowlekane, ale też czuć je pod opuszkami palców delikatniej i bardziej gładko, jednocześnie redukując przydźwięki przy stosowaniu techniki slide. Ich brzmienie jest zbalansowane, w porównaniu do NANOWEB można powiedzieć, że od nich cieplejsze. Brzmienie to utrzymuje się niesamowicie długo.
Specjalna warstwa ochronna na strunach Elixir pozwala na zachowanie świeżego brzmienia nawet do 5 razy dłużej niż na strunach niepowlekanych. Dzięki temu nie musimy zmieniać co chwilę strun w naszym instrumencie. Idealne rozwiązanie dla tych, którzy ćwiczą w domu lub podczas prób z zespołem i chcą jak najrzadziej wymieniać struny oraz dla tych, którzy wolą używać jednych i tych samych strun podczas kilku koncertów lub sesji nagraniowych.
Tradycyjna powłoka POLYWEB jest grubsza od NANOWEB. Dzięki temu struny te nie tylko mają wielokrotnie dłuższą żywotność niż struny niepowlekane, ale też czuć je pod opuszkami palców delikatniej i bardziej gładko, jednocześnie redukując przydźwięki przy stosowaniu techniki slide. Ich brzmienie jest zbalansowane, w porównaniu do NANOWEB można powiedzieć, że od nich cieplejsze. Brzmienie to utrzymuje się niesamowicie długo.
VECHOOR MK-2 to multichorus zbudowany w oparciu o dwa niezależne, analogowe układy typu chorus. Każdy z nich dostarcza inny rodzaj modulacji oraz odrębną barwę dźwięku. Układy pracując równocześnie, tworzą wyjątkowy charakter brzmienia instrumentu. Modulacja dźwięku przy zastosowaniu efektu Vechoor jest niezwykle plastyczna, łagodna i wyrównana a nasycenie alikwotami jest bardzo naturalne. Vechoor pracuje w dwóch trybach: CHORUS i ENHANCER. Umożliwia to miksowanie trzech sygnałów na wyjściu: dźwięk podstawowy, chorus oraz enhancer-chorus
Połączenie tych trzech elementów daje niezwykłe wrażenie polifonii. VECHOOR posiada wyjście umożliwiające podłączenie efektu w konfiguracji mono lub stereo.
Podgitarnik ErgoPlay to sposób na rozluźnioną grę na gitarze i innych instrumentach strunowych. Można go w łatwy i dziecinnie prosty sposób ustawić indywidualnie dla każdego gitarzysty. Jest jest lekki, trwały i solidny. Podgitarnik chroni osoby początkujące przed niewłaściwymi pozycjami ciała, jak na przykład okrągłe plecy, skręcenie kręgosłupa, czy skośne ułożenie barków, których konsekwencją mogą być później poważne wady postawy. Amatorzy i hobbiści często mogą z pomocą ErgoPlay wyraźnie zwiększyć swoje możliwości artystyczne, a profesjonaliści, których domem są sale koncertowe całego świata, szczególnie cenią sobie podgitarnik w czasie wymagającego tournée.
TUX MK-2 to profesjonalny podłogowy kompresor. Charakteryzuje go niezwykła elastyczność i prostota w kontrolowaniu brzmienia. W urządzeniu zastosowano system optyczny, który jest transparentny dla dźwięku. Oznacza to, że nie wprowadza on żadnych ubocznych efektów wpływających na jakość brzmienia. Efekt TUX pracuje w dwóch trybach:
Tryb SOLID – krystalicznie czyste brzmienie. Bardzo dynamiczne, z charakterystycznym PUNCH’em
Tryb TUBE – nasycona kompresja charakterystyczna dla konstrukcji lampowych.
Podgitarnik ErgoPlay to sposób na rozluźnioną grę na gitarze i innych instrumentach strunowych. Można go w łatwy i dziecinnie prosty sposób ustawić indywidualnie dla każdego gitarzysty. Jest jest lekki, trwały i solidny. Podgitarnik chroni osoby początkujące przed niewłaściwymi pozycjami ciała, jak na przykład okrągłe plecy, skręcenie kręgosłupa, czy skośne ułożenie barków, których konsekwencją mogą być później poważne wady postawy. Amatorzy i hobbiści często mogą z pomocą ErgoPlay wyraźnie zwiększyć swoje możliwości artystyczne, a profesjonaliści, których domem są sale koncertowe całego świata, szczególnie cenią sobie podgitarnik w czasie wymagającego tournée.
WW-1 to klasyczny efekt wah-wah z możliwością ustawienia brzmienia oraz nowym, wygodnym sposobem włączania efektu. Cztery przełączniki parametrów brzmienia pozwolą Ci dobrać brzmienie do Twoich potrzeb.
WW-1 zabrzmi czysto i głęboko na brzmieniach czystych, bo nie “przesterowuje się” nawet przy sygnale z humbuckera. Na brzmieniach przesterowanych WW-1 nie będzie powodować “zatykania” brzmienia, dzięki możliwości zmniejszenia “dobroci układu rezonansowego” (Q FACTOR) oraz głębokości działania kaczki (DEEP). Przełącznik basów (BASS) przyda się, gdy gitara na “kaczce” ma brzmieć pełnym pasmem (bez obcinania dołu). Przełącznik głośności (VOLUME) pozwoli dobrać poziom sygnału wyjściowego, gdy kaczka jest aktywna. WW-1 posiada dwa sposoby włączania: tradycyjny (za pomocą przełącznika umieszczonego z przodu pod pedałem) oraz samoczynny (za pomocą czujnika postawienia nogi na pedale). Dzięki temu rozwiązaniu włączanie i wyłączanie “kaczki” jest o wiele szybsze i wygodniejsze, co daje nowe możliwości twórcze. Fotoelement zamiast potencjometru ułatwia operowanie kaczką oraz zwiększa jej niezawodność.
Legendarny przester Mike'a Fullera robiący furrorę na całym świecie!
Jest to konstrukcja mająca na celu oddanie wszelkich niuansów brzmieniowych znanych z dobrych wzmacniaczy lampowych takich jak 18W Marshall, VOX AC15 czy JTM45 rozkręconych na maksa!
Grając na tak rozkręconym wzmacniaczu lampowym, oprócz podstawowych składowych akordu słychać też niesamowicie bogate harmoniczne. Skręcając nieco głośność otrzymujesz kolejny zestaw brzmień na wyciągnięcie ręki. Czyste, szkliste brzmienia z nietkniętą górą i dołem. Tele brzmi jak tele. Les Paul jak Les Paul.
W dniu 6 grudnia 2021 roku sklep stacjonarny Nowa Nuta zakończył swoją działalność po ponad 9 latach funkcjonowania w Krakowie. Wszystkich Klientów serdecznie zapraszamy do wygodnych zakupów online, które oferujemy przez nasze strony internetowe: StrunyGitarowe.pl oraz InstrumentyDlaDzieci.pl
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij